Tuesday, June 02, 2009

mkn+tido+lepak=gemok

waaaa manyak pnat bru je blk dri lepak2 ngan dak2...dpt gak jumpe ayep dh berbulan x jumpe...rabu neh dh set ngan dak2 sume nk wat movie marathon mule2 tgk terminator then angels n demon hahaha nasib la ari rabu tiket murah kalo ari len jgn harap la..tensen aku a 2 3 arineh coz hp aku rosak n kene pakai hp org lenx syok tul....along bru je pg tadi blk 2 pun lepas die berjaye mengamuk satu umh cri sim kad postpaid die...kaco je org tido..last2 aku gak yg jumpe kt tangga terjatuh agaknye...ngade2 haha...pas je die blk aku xde mende nk wat tgk tv jap...then makin lame makin berat lak mate neh then trus tido sambil tv tgk aku haha...sdar2 mama gerak mkn lunch..abis lunch nek bilik aku sambung blk tido amik ko aku pantang kalo dpt tido...aku dpt rasekan main lame makin gumuk aku cuti neh co mkn tido je haha xpe2 bkn selalu..so k la dlu saje je update blog neh nk gi tau aku ske tido hahahah

1 comment:

Unknown said...

ta pe2..tdo e2 nikmat yg plg best~