Friday, January 01, 2010

bye2 2009 lai2 2010

2010 bru je terjah masuk..hmm cpt gile mase jln..sedar2 dh masuk tahun baru..n x lame lg sedar2 aku akan mningkat usia lg satu tahun..huhu dh nk 20 dh..mcm2 mende jadi time 2009..ade yg baik ade yg kureng baik..xpe2 yg baik bia continue baik n yg x baik taun neh aku mau kasi baik..2009 la yg wat aku rase byk gile down bile last sem rsult aku de cacat skit..sedih gile..tapi salah sendiri gak byk men..2009 gak la yg bejaye watkan aku rase apa itu CINTA haha..19 tahun bru sngkut satu cinta..tp nk wat cmne x tahan lame..aku dh try sehabis baik tp dh xleh nk cmne so aku kembali kepade keadaan asal membujang tanpe komitmen kepada mane2 kaum hawa di muke bumi neh..kadang2 tgk org yg berpsangan neh jeles gak coz terbayang time2 aku yg x lame dlu haha..hp almost 24 jam kt tgn..x pnh lekang bermsg n bercallin ngan si die haha smpai housemate n member nek menyampah haha..bia la aku time 2 bru lg nk merase..bile dh solo kene nganjing blk aku ngan dak2 neh ckp np hp senyap je haha..rindu la nk blk epoh..lame x jumpe ayah n bro2 ku kt epoh..last time raye yg kite konvoi raye byk2 kete haha..tah bile dpt jumpe lg..nek taun neh utk bln jan smpai jun aku x sure bile aku dpt jumpe dorg coz lg bpe minggu aku dh stat practical kt spark engineering kt jb..aku practical bkn kt tmpt kerajaan so x sure cmne cuti nnt..hope ade la nnt kesempatan cuti blk ke epoh jap jumpe ayah n bro2 sume..jgn risau amal blk nye..tungu je adik2..dh masuk taun bru neh mesti byk org wat azam..aku xde azam pape pun..juz hope dat diz 2010 will make me happy all da time..n nk upgrade lg diri neh jadi org yg lebih baik dri skang..huhu so 2010 mari layan haha

1 comment:

PeNgEmiS dUniA said...

ceritenye memilukan..haha