Wednesday, November 10, 2010

kembali menaip...

ye aku dh kembali menaip...nape tibe2 plak nk menaip??tah la..rase cam ni je medium nk lepaskan perasaan yg skang neh x menentu dek kerana mcm2 masalah dalaman..lepas satu then satu lg masalah yg dtg...MASALAH!!!kenape de masalah???ye la idup kalo xde masalah x syok la kan...tapi masalah2 ni la yg sering wat kite down...xde mood nk becampur ngan org...leh kate jadi serba x kene...hmmm...masih lg mencube selesaikan masalah ni secara matang..masalah neh wat aku x syok nk abiskan sisa2 cuti yg akan expired 30 november neh...byk mende yg nak pikir...ya allah tolonglah hambamu ini dalam menyelesaikan masalah...harap2 dlm menyelesaikan masalah ni aku xkan wat mende yg bodoh..pe je masalah aku eyh???biarlah aku n org2 yg rapat je yg taw...COBAAN2...

No comments: