Monday, May 25, 2009

finally it ends

huhu...by the time aku post blog neh aku bru je smpai bp from jb..so damm tired...abis je final paper aku blk umh pack brg then anta brg2 sume ke umh kimi...then tanpe membuang mase aku pun cabut ke bp ngan ayin..nasib kete x byk kt highway arineh...ari isnin kot huhu...but still rase mengantuk gile drive tadi ade co pilot kt seblah pun x leh arap..x smpai skudai dh pejam..shit nye ayin..haha...punca kemengantukan aku adalah disebabkan kekurangan tido...cube bayangkan dlm mase one week nk final tanpe sebarang gap yg byk antare paper2 n plus nk cover blk ape yg x stadi for one whole semester...pikir sendiri la...xkan senang2 korang nk goyang kaki n tido ngan nyenyak...aku ngan most of my classmate hanye tido paling lame 2 jam je...the rest we all stadi...aku ubat xnk ngantuk adelah air nescafe n thanx 2 nescafe yg berjaye wat aku x lelap n trus stadi...ini la die akibat x stadi dri awl sem...sume kelam kabut.berpeluh2 stadi dh le umh dak2 neh xde kipas...xpe at least kuar peluh badan sihat hua3...stat ngan paper termodinamik mmg hampeh aku jawab...then paper bahan ok la....teknologi woksyop cantik je aku jawab...then math engineering...@#$%^ then finally 2day nye paper teknologi elektrik...ari neh la yg menyaksikan rmai student2 kuar awl...yg muke2 nerd 2 komfem la time dorang kuar awl kami akan ckp dlm hati terer la die..nk jadi cam die la next sem...yg muke2 cam hampeh je kuar ngan muke ketat n ade gak yg ketawe2 gelak ckp dh leh jwb 2 dlm hati we all ish2 teruk siot dorang neh hahaha....aku kuar awl skali je kot time bahan coz dh x tahan nk kincit n dlm dewan 2 dh mcm kt artik....beku otak weyh...dlm cuak2 nk final b4 stadi sempat gak we all men fifa hahaha konon nk release tension..dak2 umh len leh bantai merayau satu jb...gile dak2 dkm2a neh...aku mmg x puas ati sgt final diz sem...byk yg kurang n sepatutnye aku leh jwb dgn machonye tetapi byk serabut...dh la xnk fikir pasal final dh...wa nk rest puas2 cuti neh...mau tido...nk pk pasal final champions league je ari kamis neh MAN UTD fight2...glory2 man utd...huhu...so kepade member yg dh stat cuti 2 jage2 la amal dh cuti...yg tunggu2 kt epoh saba2 la...nnt aku blk...k chow dlu

No comments: