Sunday, May 17, 2009

lame 2....final2

pergh dh bpe lame aku x update blog neh since new year kot.mcm2 mende yg jadi from jan till dis may..so far ok la diz year cume life as a 2nd sem mekanikal student neh mmg le penat...mcm2 jenis assignment,kuiz n test aku redah..jgn ckpla kebanyakan nye aku ngan member2 wat sume 2 nga hasil kerjasama(bahase kasar nye meniru)huhu jgn amalkan selalu..moto kitorg carry mark pulun bekerjasame n time final fight sorang2...huhuhu..ku pun 2nd sem nie pun dh mule malas stadi..azam awl taun dlu tah mane tah larinye agagaga..but still not 2 late memandangkan final aku esk 2.30 ptg termodinamik then diteruskan dgn teknologi bahan,teknologi woksyop,math n finally teknologi elektrik aku dh mule stadi n cover blk mane yg aku tetinggal time tido n mengelamun mase klas dulu...hehe sape x cuak nk final oii..pas final leh sambung lepak2 coz cuti 2 bln weeeee..gue dh x saba dh ditambah lg dgn member2 yg dh stat cuti cube menjeleskan aku hahaha..xpe2..nnt korang aku dh cuti nnt..cume yg x besh nye cuti nnt aku akan jarang dpt drive keteku my sayang saga huaaaaa coz mem besar x kasi drive bwk blk epoh coz die ckp aku x cukup xperience lg drive kesane..pe la mem same je kot drive cam kt jb...nasib aku neh ank yg soleh dgr ckp mama die kalo x mmg ati kering je nk drive blk...cume takut nnt pape je jadi..agagaga...so i guess diz iz enuf 4 a while nnt dh abis final bru le ade mase nk update blog neh ari2...so wish me success fighting 4 my final...adik2 scream crew ku di epoh jage nnt abg long blk kite lepak smpai lemau badan kite hahaha...so c ya soon